Naturalna pielęgnacja ciała

Natura dała ludziom wszystko, czego potrzebują oni do życia w zdrowiu i komforcie. Napary z lipy obniżają gorączkę, czosnek jest naturalnym antybiotykiem a miód podnosi odporność. Mimo, że branża kosmetyczna jest coraz to bardziej rozwinięta w produkcji zaawansowanych chemicznie substancji pielęgnujących, również w tym obszarze natura wykazuje niezwykłe właściwości, z których nadal ta gałąź gospodarki korzysta.

Właściwości pielęgnacyjne substancji naturalnych

Herbatka z bratka potrafi pokonać trądzik, maseczka z awokado doskonale nawilża buzię a rumianek rozjaśnia przebarwienia. To dlatego wielu producentów skupia się na produkcji kosmetyków, opartych na składnikach roślinnych. Na sklepowych półkach znaleźć można glinki z Morza Martwego, peelingi z ziarna kawy czy miodowe mydło agafii. Ten ostatni produkt wykazuje świetne właściwości dla skóry.

Miód w codziennej pielęgnacji

Miód jest niesamowitą substancją, która wykazuje wiele właściwości prozdrowotnych. Świetnie podnosi odporność, a także łagodzi ból gardła czy objawy grypy. Produkty oparte na bazie tego składnika doskonale sprawdzają się również do dbania o skórę. Miodowe mydło agafii łagodzi stany zapalne, leczy trądzik i świetnie nawilża skórę. Najlepsze efekty stosowania tegoż produktu, osiągają posiadacze cery suchej i wrażliwej, choć działa on równie dobrze na cerę tłustą i skłonną do wyprysków. Panie borykające się z atopowym zapaleniem skóry, śmiało mogą sięgać po ten preparat.

Gdzie kupić mydło oparte na miodzie?

Produkty naturalne są zazwyczaj nieco bardziej kosztowne. Przy ich produkcji korzysta się bowiem z droższych komponentów. Miodowego mydła agafii najlepiej szukać na półkach sklepów z naturalnymi kosmetykami do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów. Mogą to być małe osiedlowe mydlarnie bądź sklepy internetowe z tego typu asortymentem. Rzadko kiedy można zaopatrzyć się w ten produkt w sieciowych drogeriach znanych brandów, głównie dlatego, że asortyment tego typu punktów sprzedaży detalicznej, kierowany jest do innej grupy docelowej.