Melatonina na sen – odpoczynek na medal

Jesteśmy bardzo zabieganym społeczeństwem, mamy wiele obowiązków i dużo nieustannie towarzyszących nam myśli. Chcemy zrobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie, dbać o wykształcenie, karierę, rodzinę i przyjaciół. Być w wielu miejscach jednocześnie i mieć czas na rozwijanie pasji. Niestety przez to wiele osób ma problemy ze snem – trudności w zasypianiu, budzenie się co kilka godzin. Jak temu zaradzić? 

Wieczorna rutyna 

Nasz organizm lubi rzeczy powtarzalne. Jeśli uda nam się wprowadzić do naszego życia kilka drobnych czynności, na pewno polepszy to jakość naszego snu. W zależności od ilości wolnego czasu danego dnia może to być coś zupełnie prostego albo coś bardziej rozbudowanego. 

Podstawowa rutyna: 

  • Przygaszone światła 
  • Melatonina na sen 
  • Świeże powietrze w pomieszczeniu i odpowiednia temperatura 

Możesz rozbudować ją także o: 

  • Medytację 
  • Jogę 
  • Spacer 
  • Książkę zamiast telefonu 

Systematyczność to klucz do sukcesu 

Aby nasze działania przynosiły oczekiwane efekty niezbędna jest motywacja i systematyczne działanie. Jeśli do tej pory nie zwracaliśmy uwagi na wieczorne przyzwyczajenia i jakość naszego snu, nie zmienimy wszystkiego w jeden dzień, ale codzienne rytuały i stosowanie melatoniny na sen z pewnością przyniosą zauważalne efekty.  

Spokojna noc to udany dzień 

Jakość snu ma ogromne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania następnego dnia. Pomaga w koncentracji i ma wpływ na nasze zdrowie. Dlatego powinniśmy zadbać o ten aspekt naszego życia i zrobić wszystko co w naszej mocy, aby zapewnić naszemu organizmowi jak najlepszy sen.